Jak promować produkty mało znane i uświadomić klientowi potrzebę

Strona główna/Perswazja, Wielka Księga Promocji w Internecie/Jak promować produkty mało znane i uświadomić klientowi potrzebę
  • promować produkty

Promować produkty

Czym charakteryzuje się rynek produktów mało znanych? Bądź świadomy problemów, z którymi musisz się zmierzyć, aby je przezwyciężyć!

Poznaj:

  • 3 klucze do osiągnięcia zwycięstwa z produktem mało znanym
  • 8 metod do wykorzystania, aby sprzedać produkt mało znany – i jak je zrealizować w praktyce

Dowiedz się:

  • Czym można zainteresować ludzi, żeby następnie zainteresowali się Twoim produktem
  • Jak tworzyć materiały marketingowe – na co zwrócić uwagę, aby faktycznie wzbudziły zainteresowanie

About the Author:

Od 2005 roku prowadzi przedsiębiorców do lepszej jakości życia. Pomaga podwoić dochody i podwoić liczbę godzin wolnego czasu poprzez organizację firmy i innowacje w modelu biznesowym. Założyciel Akademii Biznesu Piotra Michalaka. Przeczytaj więcej o historii Piotra.

16 komentarzy

  1. monikac 18 maja 2017 w 09:53 - Odpowiedz

    Doskonałe narzędzie marketingowe służące promocji produktu, imprezy, wydarzenia, eventu, profilu facebook czy instagram. To również świetny sposób na interakcję z klientami i świetną zabawę.

    zapraszamy do sklepu online:
    http://fotoramki.eu

  2. Krzysztof 17 lutego 2017 w 05:39 - Odpowiedz

    Szukałem poradników dotyczących promowania produktów w Internecie. Przyznam się że jest to dla mnie nowy temat bo na co dzień zajmuję się czymś zupełnie innym ale pochodnym.

    Twój poradnik pokazał mi za co się mam zabrać, bo moja praca nad tym była dosyć mocno chaotyczna, teraz już wiem od czego zacząć. Filmik może nie był długi ale za to bardzo konkretny.

    Na początku było “wow zrobię to i tamto” widziałem że nic to nie daje. Usiadłem, przeanalizowałem i robię wszystko od początku bardzo konsekwentnie:)

    Dziękuję za poradnik! 🙂

  3. Jolanta 29 października 2013 w 11:04 - Odpowiedz

    To co doceniam w Twoich materiałach Piotrze , to autentyczność , pasja i zaangażowanie.
    Widać to w jakości materiału oraz rzeczowych radach , szytych na miarę.
    Naprawdę lubisz to co robisz , masz niezwykły dar pisania.
    Bez owijania w bawełnę, w przeciwieństwie do innych “marketerów ” Twoje przemyślenia bardzo fajnie się czyta.
    Dzięki Piotrze za kawał dobrej roboty

  4. Krystyna 20 października 2013 w 00:23 - Odpowiedz

    Po przeczytaniu o czym bedzie mowa oraz obejrzeniu 5min filmu, nasuwa mi sie jedno imie Jezus, osoba ktora “weszla na rynek” z czyms calkiem nowym, innym od znanego, osoba ktora mimo zadnych zwolenników byla w stanie tak wzbudzic w ludziach swiadomosc potrzeby ze w dniu dzisiejszym posiada rzesze zwolennikow, o czy nie trzeba mowic mysle. Dzieki wielkie za info, bardzo przydatne.

  5. Tomasz Idaszek 19 października 2013 w 19:46 - Odpowiedz

    Pierwszorzędna wiedza. Dziękuję.

  6. Zbigniew 18 października 2013 w 21:22 - Odpowiedz

    Przyznam, że obejrzałem prezentację z zainteresowaniem. Po przeanalizowaniu stwierdzam, że w praktyce staram się stosować większość z zalecanych w prezentacji rozwiązań – póki co z różnym skutkiem. Prawdopodobnie trzeba się bardziej w to wszystko zaangażować. Niestety jednocześnie zajmuję się wieloma innymi tematami, a ten z oferowanym przeze mnie nowatorskim rozwiązaniem wciąż czeka na swoją kolej.

  7. Agnieszka 18 października 2013 w 14:18 - Odpowiedz

    porady przydatne nie tylko da tych którzy sprzedają rzadkie produkty. Świetny materiał!

  8. Milan 18 października 2013 w 13:19 - Odpowiedz

    Witam Piotrze, chociaż jestem ponad 20 lat w MLM, to mogę ci powiedzieć, że twa widea są naprawde wspaniałe i jeżeli się wykorzysta to, co w nich polecasz, to jest szansa na odniesienie sukcesu. Dziękuje i serdecznie pozdrawiam, Milan

  9. Michał z upPress.pl 18 października 2013 w 12:21 - Odpowiedz

    Cierpliwość w takim przypadku jest rzeczywiście bardzo ważna. Niestety rachunki trzeba płacić i czekanie aż rynek uświadomi sobie potrzebę, którą my możemy zaspokoić może się zakończyć zamknięciem firmy i szukaniem pracy etatowej.

    Dlatego tworzenie nowego produktu / potrzeby warto rozważać dopiero, gdy ma się w miarę stabilnie działający biznes.

    • Piotr Michalak 18 października 2013 w 22:06 - Odpowiedz

      Niekoniecznie Michale. Trzeba umieć połączyć produkt z drugą stroną medalu, czyli masową dystrybucją. Zdobywanie dystrybucji to jednak temat na kolejne nagrania.

  10. Mariusz 18 października 2013 w 10:22 - Odpowiedz

    Cześć. Moim zdaniem, fajniej ogląda się te filmiki kiedy widać też mówiącego. Powinieneś wstawiać mały ekranik na dole.

    • Piotr Michalak 18 października 2013 w 22:07 - Odpowiedz

      Dzięki Mariusz za uwagę!

      • Mikołaj Grząślewicz 26 października 2013 w 09:59 - Odpowiedz

        Pokazywanie twarzy na nagraniu to nieraz dużo więcej obróbki i więcej czasu na stworzenie nagrania, ale z pewnością je urozmaica 🙂
        Co do modeli biznesowych, w których z założenia klienta trzeba uświadamiać – czy w takim biznesie zarabia się trudniej niż w przypadku gdy klient sam ma potrzebę i podejmuje akcję by szukać rozwiązania?
        Trudniej czyli
        – trzeba włożyć więcej pracy na początku
        – poczekać dłużej na pierwsze zarobki

Zostaw komentarz