Mail, który wygenerował 24.477,00 PLN w 1 dzień

Strona główna/Email marketing/Mail, który wygenerował 24.477,00 PLN w 1 dzień
  • email

Po prostu email

W środę wysłałem maila, który w jeden dzień zarobił 24.477,00 PLN (0 kosztów).

To bardzo fajny rodzaj promocji i chcę się nim z Tobą podzielić. Zastosuj go w swoim biznesie!

Nagrałem 9 minutowe studium przypadku, w którym zobaczysz email marketingowe metody, które trzeba zastosować, aby to odpalić.

Klienci są zachwyceni. Wszyscy wygrywają. Skopiuj to dla swojej firmy!

By |21 maja 2012|Categories: Email marketing|Tags: |48 komentarzy

About the Author:

Od 2005 roku prowadzi przedsiębiorców do lepszej jakości życia. Pomaga podwoić dochody i podwoić liczbę godzin wolnego czasu poprzez organizację firmy i innowacje w modelu biznesowym. Założyciel Akademii Biznesu Piotra Michalaka. Przeczytaj więcej o historii Piotra.

48 komentarzy

  1. Katarzyna 10 sierpnia 2015 w 11:57 - Odpowiedz

    Chyba obecnie bardzo ciężko o to aby ktokolwiek czytał takie e-maile. Większość od razu ląduje w koszu bez czytania.

    • Piotr Michalak 10 sierpnia 2015 w 22:21 - Odpowiedz

      Zależy jaką się ma relację z czytelnikami listy mailingowej. Z Twoim założeniem Kasiu pozostaje nic nie robić, żadnego email marketingu, bo i tak wszystko ląduje w koszu. Co wówczas pozostaje? 🙂

  2. Artur 29 stycznia 2014 w 04:53 - Odpowiedz

    Mnie ciekawi jakim trzeba być frustratem żeby tego typu emaila nie skierować bezpośrednio do spamu a Ci którzy rzeczywiście skusili się i kupują to już nie ma dla nich ratunku.

  3. malgorzataw68 9 lutego 2013 w 22:49 - Odpowiedz

    bardzo merytoryczne nagranie, dużo praktycznej wiedzy do zastosowania

  4. Andrzej 26 maja 2012 w 08:50 - Odpowiedz

    Nie wiem czy ten system z obrazkiem 1 px działa tak jak powiniem.
    W moim Outlook Express nie otwierane są obrazki.
    Chciałem jeszcze zapytać czy ten mailer da się zastosować w promowaniu ofert turystycznych?
    Gdzie mogę zdobyć więcej informacji na ten temat?

    • Piotr Michalak 28 maja 2012 w 06:06 - Odpowiedz

      Andrzeju sprawdź proszę, czy otwierając wiadomość zaznaczasz “pobieraj obrazki dla tej wiadomości”. Jeśli nie ma takiej opcji, to sprawdź, czy w ustawieniach globalnych nie masz zaznaczone czegoś w stylu “nie pobieraj obrazków dla wiadomości”. Poza tym daj znać z jakiego roku jest to Outlook, która to wersja.

      Pamiętajmy, że zawsze współczynnik otwarć jest mierzony w przybliżeniu, i zawsze jest zaniżony, z powodu właśnie nie otwierania obrazków przez odbiorców wiadomości. Współczynnik ten ma więc wartość porównawczą – sprawdzamy jak się kształtuje w porównaniu z innymi wiadomościami.

      Oczywiście NetMailera możesz stosować do promowania ofert turystycznych. Nie widzę żadnych przeciwwskazań. W sprawie dodatkowych informacji skontaktujemy się z Tobą na maila. Pozdrawiam!

  5. Kamil Dunowski 23 maja 2012 w 11:34 - Odpowiedz

    Juz po 2ch godzinach od nagrania Piotra stworzyłem i wysłałem promocję do swojej listy. Efekt? 4 cyfrowy. Pozdrawiam

  6. Tomasz 21 maja 2012 w 21:08 - Odpowiedz

    Piotrze, już kilkakrotnie pytałem, kiedy w netmailerze będzie możliwość blokady “maili zakazanych” – już niejednokrotnie tłumaczyłem co mam na myśli. Obiecałeś, że opcja ta pojawi się w kolejnych uaktualnieniach. Nadal czekam cierpliwie.

    • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 18:12 - Odpowiedz

      Już Tomku jest możliwość blokady maila użytkownika — możemy go deaktywować w systemie i nie ma wtedy opcji, żeby na ten adres email ktoś dostawał od nas wiadomości.

      Hurtowo “czarną listę” możesz stworzyć natomiast tak:
      1. Załóż listę mailingową
      2. Zaimportuj do niej maile “czarnej listy”
      3. Wejdź do edycji subskrybentów, zaznacz wszystkich i masowo deaktywuj. Gotowe 🙂

  7. Hobz 21 maja 2012 w 17:52 - Odpowiedz

    Ja was naprawdę wszystkich proszę… Mail, który wygenerował przychód. PRZYCHÓD! Nie zysk. Nie mail, który zarobił, który przyniósł zysk…. Pliz, pliz. Jak zdrowia pragnę…

    • Piotr Michalak 21 maja 2012 w 18:20 - Odpowiedz

      Hobz, napisałem przecież, że koszty = 0. To było szkolenie internetowe. OK, można powiedzieć, że nie zero, lecz circa 3%, bo koszt płatności Transferuj.pl

      • Paweł 21 maja 2012 w 20:03 - Odpowiedz

        Realnie 24.477 – 3% = 23 743 – VAT = 19 461 – podatek dochodowy = 16 492 na czysto. To i tak pokaźna suma. Realnie autor maila musiał przygotować dwa duże szkolenia – a to dużooo godzin pracy. Jednak już sprzedał go przynajmniej raz, więc można przyjąć, że ten zysk jest zdecydowanie pasywny.

        Pytanie jak długo można sprzedawać te szkolenia – podstawowe założenie pasywnego zysku to możliwość jego ponawiania z minimalnym nakładem pracy … nie z “żadnym nakładem pracy”. Perpetum mobile nie istnieje zarówno w fizyce, jak i w ekonomii 🙂

        A “Jest 22 odpowiedzi na Mail, który zarobił 24.477,00 PLN w 1 dzień?” – to chwyt marketingowy używany namiętnie przez marketerów internetowych – tak jak często i gęsto czytamy czy słyszymy: “10 kg w jeden tydzień” 🙂

        • Paweł 21 maja 2012 w 20:08 - Odpowiedz

          Skopiowało mi się za dużo 🙂

          A „Mail, który zarobił 24.477,00 PLN w 1 dzień?” – to chwyt marketingowy używany namiętnie przez marketerów internetowych – tak jak często i gęsto czytamy czy słyszymy: „10 kg w jeden tydzień”

          • R 22 maja 2012 w 13:35

            W pełni zgadzam się z Pawłem!

          • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 18:07

            Tak, to prawda. Chciałem Was zachęcić do obejrzenia tego wideo i zrobienia kampanii w swojej firmie, abyście też zwiększyli swoją sprzedaż. Jestem winny 🙂 🙂 🙂

        • Hobz 22 maja 2012 w 08:53 - Odpowiedz

          Zgadza się, jest to chwyt marketingowy i nic więcej. Ja rozumiem, że już się kurs sprzedał raz i można by uznać, że to pasywny dochód. Tylko uważam, może sam tylko tak uważam i wcale nie właściwie :), ale uważam, że czytającym Twój blog (nie głupim ludziom 🙂 warto by może prawdę powiedzieć. Prawdę w sensie, że to przychód, a nie zysk. Poza tym, przecież nie wszyscy sprzedają wiedzę…
          I nie, nie czepiam się 🙂

          • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 17:55

            A gdzie powiedziałem, że zysk a nie przychód? Powiedziałem o sprzedaży i powiedziałem, że bez istotnych kosztów, tj. “praktycznie czysty zysk”. Oczywiście, że z VATem. A może chcecie, abym określał czy zysk netto, czy zysk brutto? A wiecie czym się różni zysk netto od brutto w księgowości i co oznacza? A przeczytalibyście maila ode mnie, gdybym w nim wyjaśniał tego typu zawiłości, zamiast Was zachęcić do obejrzenia wideo – po prostu? A może tak zamiast przeliczać moje zyski wzięlibyście się za robotę i powielili tę kampanię w swoich firmach, albo zrobili jakąkolwiek inną? 🙂

          • “A może tak zamiast przeliczać moje zyski wzięlibyście się za robotę i powielili tę kampanię w swoich firmach, albo zrobili jakąkolwiek inną?”

            Piotr, i o to chodzi! 🙂 Zamiast szukać dziury w całym, sami pokażmy na co nas stać.

            Pozdrawiam 🙂
            Rafał

  8. agencja marketingowa 21 maja 2012 w 13:56 - Odpowiedz

    Widać, że niezły program 🙂

  9. agencja marketingowa 21 maja 2012 w 13:50 - Odpowiedz

    Kiedy bedzie funkcja automatycznego usuwania nieaktywnych maili?

    • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 18:05 - Odpowiedz

      W obecnej aktualizacji 1.8 w tym tygodniu.

      • Paweł 23 maja 2012 w 16:33 - Odpowiedz

        Czyli nieubłaganie zbliżamy sie do Netmailera 2.0, czyli nowa płatna wersja?

        • Piotr Michalak 23 maja 2012 w 17:31 - Odpowiedz

          Na razie planujemy NetSelling 2.0 z bardzo dużymi zmianami, natomiast NetMailera 2.0 płatnego w chwili obecnej nie planujemy. Z numeracją może być i 1.10 i 1.11… nie ma obowiązku wskakiwania na kolejną wersję 2.0 od razu 🙂

  10. Rafaelo 21 maja 2012 w 13:58 - Odpowiedz

    Spróbuję z tą treścią 😉 Zobaczę jaki efekt. Pozd.

  11. Tomasz Damian 21 maja 2012 w 12:47 - Odpowiedz

    Witam, z innej beczki Piotr… Jak robisz tą lupkę i zaznaczanie słów ważnych w video? Jakim programem? Czy to camtasia?

  12. Janusz 21 maja 2012 w 11:55 - Odpowiedz

    A jaka była konwersja? Stosunek sprzedaży do ilości wysłanych maili?

    ps. co do netmailera to widać, że ciekawy program. Jednak może warto pomyśleć nad dodaniem instrukcji/mini kursu na temat zgłaszania baz do GIODO/tworzenia dokumentów itp.? Oczywiście strzelam, że w 80-90% nikt nie zgłasza swoich baz, ale może stworzony przez Twoją firmę lub wspólnie z jakimś specjalistą taki dodatek dotyczące ochrony danych osobowych zwiększy wartość/sprzedaż netmailera 😉

    • Piotr Michalak 21 maja 2012 w 12:08 - Odpowiedz

      Bardzo duży temat:) Są eksperci specjalizujący się w GIODO, np. Krzysztof Krawczyk (==> google). U nas tym tematem zajmuje się nasze biuro prawne…

      • Janusz 22 maja 2012 w 03:57 - Odpowiedz

        To fakt, temat bardzo duży. A co z tą konwersją?

        • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 18:04 - Odpowiedz

          Co do konwersji, to omówiłem na wideo — zobacz proszę do końca — nawet przeliczam na kalkulatorze wartość kliknięcia itp. Jest jeszcze kwestia tego wobec której wartości liczyć konwersję, tj. ilości kliknięć? Maili na subliście? Maili na całej liście? Pozostawiam to Tobie 🙂 Uważaj na porównywanie konwersji ze swoimi, np. inną konwersję ma oferta z ceną 47 zł, a inna z ceną 1000 + vat, jak u mnie.

          • Janusz 22 maja 2012 w 18:22

            Faktycznie. Nie zobaczyłem końcówki nagrania gdzie wszystkie dane zostały podane 😉 Oczywiście masz racje Piotrze zwracając uwagę na to z czym porównywać konwersje bo branża branży nie równa, tak samo jak grupa docelowa i sam produkt. Dzięki za nagranie.

  13. Pawel 21 maja 2012 w 11:47 - Odpowiedz

    A ja mam tez pytanie dot. netmailera gold bo pytalem na samym poczatku jak wypuszczaliscie system i mialo byc to “wkrotce” 🙂 Kiedy bedzie funkcja automatycznego usuwania niedzialajacych maili?
    Dzieki za info. Pozdrawiam

  14. stephane 21 maja 2012 w 11:43 - Odpowiedz

    gdzie ten list?

  15. Michał 21 maja 2012 w 11:38 - Odpowiedz

    Co do Open Rate, to w NetMailerze jest ona mierzona tylko za pomocą obrazka?

    Pytam ponieważ, czasami ktoś nie odblokuje obrazków, ale kliknie w link, co również jest informacją o otwarciu wiadomości i może służyć do obliczania wskaźnika Open Rate zwiększając jego dokładność.

    • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 18:00 - Odpowiedz

      Cześć Michał, omówiliśmy to w zespole i faktycznie tak teraz to nie działa, ale to jest dobry pomysł – i dosyć prosty do zrealizowania – toteż zrobimy to 🙂 Będzie w NM 1.9

  16. Dariusz 21 maja 2012 w 09:30 - Odpowiedz

    Ja w sprawie omawianej aktualizacji umożliwiającej decyzję na które listy wysyłać / nie wysyłać wiadomość z wielomailingu. Podobno aktualizacja umożliwia też wysyłkę nowo do;pisanych wiadomości do kolejki autorespondera do osób, które są już później w kolejce niż dzień nowodefiniowanej wiadomości. KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNA? Bo na poprawkę kolejki – baaardzo czekam!

    • Piotr Michalak 21 maja 2012 w 12:07 - Odpowiedz

      Tak, to już jest – jeśli dobrze Cię rozumiem – przy edycji mailingu zaznaczamy “nie wysyłaj do osób, które wcześniej dostały tę wiadomość”. Aktualizacja wychodzi w tym tygodniu.

      • Dariusz 21 maja 2012 w 12:22 - Odpowiedz

        Akurat bardziej chodzi mi o opcję “WYŚLIJ do osób, które są w kolejce DALEJ niż dzień na który definiuję nową wiadomość”. Piotr, dyskutowałem to z p. Karoliną. Mam np. wiadomości na 1,2,3 dzień. Za pół roku dokładam wiadomość na dzień 4, ale mam na liście użytkowników, dla których jest juz dzień 250. Po dodaniu wiadomości powinni ją dostać wszyscy, którzy są w w dniu większym niż 4. Czy to jest ujęte w aktualizacji? Bo jak nie, to mam problem i będę strasznie męczył Twój staff 🙂

        • Piotr Michalak 21 maja 2012 w 12:44 - Odpowiedz

          O tak, omawialiśmy to w zespole jakiś czas temu. Teraz nie dam głowy, czy to już będzie w tej aktualizacji, czy następnej. Chyba w tej — będzie bodajże tak, że czytelnicy jakby zatrzymują się na tej ostatniej wiadomości i dostają wtedy kolejne… Potwierdzę jeszcze wieczorem po naszym spotkaniu firmowym 🙂

          • Dariusz 21 maja 2012 w 13:08

            Byłoby rewelacyjne, bo mam już nakręcony film do kolejnej części i przebieram nogami pod stołem 🙂 – lista czeka już ponad tydzień na kolejną część.

          • Piotr Michalak 22 maja 2012 w 17:58

            Chciałem potwierdzić, że to będzie w obecnej aktualizacji 1.8. Aktualizacja parę dni się opóźniła, powinna być do piątku.

  17. Michał 21 maja 2012 w 09:25 - Odpowiedz

    Z tą brodą i bez okularów wyglądasz jak gangster 😀

  18. Gratulację Piotrze – zarówno tego wyniku, jak i netmailera:)

    Również korzystam z funkcji przepisywania subskrybentów jeśli zainteresują się ofertą i klikną w link. Fajnie to działa, ponieważ od razu mamy zainteresowanych na nowej liście, która po 3 dniach wysyła kolejną wiadomość tylko do zainteresowanych z podglądem produktu. Jeśli klient kupi, to netselling od razu zapisuje go na listę klientów, a netmailer usuwa z listy zainteresowanych. Osoby, które nie zdecydują się na zakup dostaną kolejną ofertę promocyjną.

    Długo zastanawiałem się nad zakupem Twoich skryptów, ale teraz oszczędzają mi wiele czasu. Myślałem nawet o zatrudnieniu dodatkowego pracownika, ale NS i NM powodują, że na razie do zmniejszania bezrobocia nie planuję się przyczyniać:)

    Pozdrawiam,
    Michał
    Kurs facebooka

Zostaw komentarz