Promocja w Internecie
W poniższym nagraniu wspominam o notce na blogu i o komentarzach – wyjaśniam, że chodzi o naszego poprzedniego bloga i pierwszą edycję szkolenia “Biblia promocji i reklamy w internecie“. Wszystkie tematy omówione w szkoleniu powstały na bazie pytań naszych czytelników. Gdy obejrzysz, skomentuj proszę i daj mi znać: co o tym myślisz, jak Ci się podobało, co robiłeś źle, co robisz dobrze, co zamierzasz zmienić, jak to wykorzystasz w swojej firmie? 🙂
Get the Flash Player to see this content.
Najlepszy pomysł jest wart tyle co filiżanka dobrej kawy.
Realizacja / wykonanie projektu a później obsługa to droga do sukcesu.
I zawsze musi być jeszcze coś (trochę szczęścia, przypadku) – żeby sukces był taką kulą śniegową przynosząc nam zadowolenie i satysfakcję finansową.
Na 100 osób które ruszały ze startup-em tylko 2, 3 osoby donosiły sukces, i to zależało głównie od tego czy ktoś jest urodzonym przedsiębiorcą.
Sukces sklepu internetowego najczęściej opiera się na ciekawej ofercie, ale nie tylko. Jedynymi z najistotniejszych kwestii są tu umiejętne zoptymalizowanie i wypozycjonowanie strony internetowej. Do tego jeszcze umiejętnie prowadzony e-marketing i sukces niemalże murowany. Oczywiście, nie są to kwestie proste, ale umiejętne działania na pewno korzystnie wpłyną pozycje i promocje takiego e-sklepu. Warto tu jednak skorzystać z oferty profesjonalnej firmy, która skutecznie połączy te wszystkie działania i sprawią, iż ich efektywność będzie maksymalna.
Bardzo treściwy wykład i przystępnie przedstawiony.
Ciekawi mnie ta aplikacja, co to takiego? coś komercyjnego?
Którą aplikację masz na myśli?
doskonały bardzo praktyczny materiał Piotrze. Z pewnością bez tej wiedzy to działalność w jakimkolwiek biznesie to jak błądzenie po omacku.
Pozdrawiam 🙂
Bardzo ciekawe nagranie, pokazujące inne spojrzenie na reklamę. Najpierw trzeba wszystko rozplanować i przygotować narzędzia do pomiaru, a dopiero później brać się za kampanię.
Pierwszy raz spotykam się dzisiaj z Piotrem.
Natomiast z marketingiem i Jackiem Dudzicem jestem za pan brat już od jakiegoś czasu.
Mimo to jestem pod dużym wrażeniem fachowości i umiejętności przekazu wiedzy Piotra.
Z niecierpliwością oczekuję kolejnych video szkoleń a być może nawet webinarów.
Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
Chce założyć własna firmę a wcześniej byłam marketingowcem w ogólnopolskiej firmie budowlanej i uważam że wszystko o czym mówisz jest ważne i przydatne. Poproszę o jeszcze 🙂
Swietne i praktyczne.
Polecam,którzy jeszcze nie wysluchali i czekam na nastepne.
🙂
Hej!
Materiał jest mega-profi i myślę że przyda się zarówno początkującym jak i obytym w temacie. mam pytanie: jak sie nazywają narzędzia, których używasz do budowania teje fajnej mind-mapy oraz do kręcenia filmików-prezentacji ?
Pozdrawiam Paweł
Camtasia
MindJet MindManager
Polecam 🙂
Bardzo ciekawe, rzeczowe i przydatne nagranie. Dzięki bardzo, czekam na ciąg dalszy.
Pozdrawiam – Zuzanna
Rewelacyjne nagranie Piotrze , co prawda nie udało mi się zakupić biblii promocji ale nie wszystko stracone.Na pewno polecę cię innym jak profesjonalnie potrafisz szkolić , aha czy nie da się abyś sprzedawał dłużej części biblii promocji sądzę że wielu młodym ludziom łatwiej jest wydać kilkadziesiąt złotych co jakiś czas niż jednorazowo niecały tysiąc sam wiem to po sobie ponieważ mam rodzine.pozdrawiam serdecznie.
Witaj Jacku,
No niestety, ale ograniczenie sprzedaży musi być – to specjalnie zastosowana metoda. Ale spokojnie, jeszcze będzie okazja … choć za kilka miesięcy… a w międzyczasie będzie można jeszcze zamówić miesięcznik Strategie Rozwoju. Ale o tym innym razem 🙂
Jestem początkującą i bardzo dziękuję za tak cenne informacje .Dla mnie to bardzo pomocne
promuję suplementy w MLM a tu ta wiedza jest podstawą .Proszę o jeszcze .
Serdecznie pozdrawiam-Zenobia
Ciekawy i praktyczny wstęp do tematu, który interesuje mnie prywatnie i zawodowo. Czekam z niecierpliwością na rozwinięcie wątku. Dziękuję i pozdrawiam
Bardzo przydatne informacje, bez tego wideo mógłbym zapomnieć o kwestiach tak istotnych, że moja oferta byłaby do wyrzucenia
Witam,
to co usłyszałam to jest dokładnie to czego od dawna poszukiwałam. Szkoda tylko,że już zakończyłeś sprzedaż “Bibli”
pozdrawiam i czekam na jeszcze
Małgorzata
Swietny material, Zaluje ze niezmiesicilem sie w czasie i nie kupilem “Biblii promocji w Internecie” Poprzedni kurs “Sekrety marketingu internetowego” byl fantastyczny i wiele pomogl mi w promocji firmy oraz zobywaniu wyzszych pozycjji w googlach na interesujace mnie frazy. Serdecznie pozdrawiam Ciebie Piotrze oraz cala ekipe. Ciesze sie ze mamy w Polsce ludzi, ktorzy chca przekazac tak bardzo potrzebna wiedze za tak male pieniadze 🙂
Sorki za blak polskich znakow——–niemiecki Windows 🙁
To jest to co potrzebuje Piotrze 🙂
Halo Panie Piotrze, gratuluje dobrego wstepu, czekam z zainteresowaniem na ciag dalszy.
Pozdrawiam
Ryszard
Piotrze,
Bardzo dobre. Wszystko uporządkowałeś po kolei. Tych co mają wyrzuty sumienia, że czegoś nie dopilnowali uspokoiłeś, że istnieje wiele różnych zjawisk, na które nie mieli wpływu, tych co zrobili za mało, zmotywowałeś do większego wysiłku:-)
Pozdrawiam
Brawo, kolejne świetne nagranie. Oczywiście nie mogę się doczekać następnych. 🙂
Pozdrawiam
Agnieszka
Temat rzeka – według moich doświadczeń. Chyba nie dam rady tego wszystkiego zgłębić. Super wykłady, ale czy dam radę? Sama wszystko prowadzę, więc oprócz uczenia się muszę pracować, a mam już 64 lata. Jednak nie poddam się.
Nie poddawaj się… i zatrudniaj pracowników, aby nie wszystko było na Twojej głowie, abyś miała pomoc. Trzymam kciuki!
Panie Piotrze,
Świetny wykład – ciekawy, konkretny, aż chce się słuchać! Czekam na kolejne 🙂
Kolejne świetne nagranie.
Notatki zapisane 🙂
Ja to najchętniej na raz bym wszystko robił. Nie jestem niestety jeszcze tak zorganizowany jak TY Piotrze.
[poniższa informacja o fumpie w większości kierowana tylko do Ciebie Piotrze, więc chyba najlepiej jeśli ją ocenzurujesz 😉 ]
FUMP jest świetny, choć ma kiepską obsługę w kwestii zapytań (opinia kilku osób z którymi rozmawiałem).
Kupię FUMPa, choć dopiero jak będę miał więcej czasu by świetnie poznać jego obsługę.
Do FUMPa przydałby się jakiś video kurs zawierający choćby podstawowe instrukcje obsługi, to mogłoby zwiększyć sprzedaż.
Postanowiłem pozostawić tę opinię o FUMPie. Faktycznie, jest to słaba strona FUMPa i zdaję sobie z tego sprawę, staramy się coś z tym zrobić (nie jest to takie proste jak się wydaje) stąd chociażby połączenie sił z Niebieki.net.
To połączenie sił z niebieski.net jest widoczne też w innych kwestiach, choćby tej promocji serwer na pół roku za 10gr 🙂
Świetny ruch. (dlatego mam w tej chwili 2hostingi tzn. jeden w mserwis.pl a drugi w niebieski.net, i pewnie z mserwis bym zrezygnował, gdyby nie fakt, że tam jest bardzo wygodny panel do obsługi hostingu cpanel, na ten moment na mserwis będę miał strony a na niebieski.net video)
FUMP ma bardzo fajne możliwości i wg mnie jest naprawdę fajnym rozwiązaniem do obsługi naszych dodatkowych list (np. list klientów, mając kilka produktów, możesz tworzyć osobne listy dla klientów, którzy dokonali zakupu danego produktu. Świetna sprawa, jeśli chcesz podążać za klientami i komuś kto kupił produkt A po jakimś czasie zaproponować np. w promocji uzupełnienie do tego produktu.
Możesz wzbogacić cały system o automatyczne wypisywanie z jednej listy w chwili gdy ktoś zapisze się na inną listę.
FUMP jest świetny jeśli chcesz stworzyć rozbudowany system trackingowy 🙂
Jedyne czego brakuje to taniego kursu obsługi 🙂
Jest jeden, ale niestety dość drogi (ok 800 lub 1600zł, w zależności od wybranego wariantu), którego autorami są Mirek Szmajda i Lech Nowak.
Koszt FUMPa i instrukcji obsługi (po co komu zaawansowany autoresponder, jeśli nie będzie wstanie go wykorzystać), to ok 2000zł. Dlatego ja jeszcze (ale to się niedługo zmieni) nie jestem szczęśliwym posiadaczem tego systemu 🙂
Jeśli masz odpowiednie fundusze i zaczynasz dopiero budować swoją listę mejlingową, to warto już teraz zainwestować w FUMPa (wraz z kursem, bądź bez), tak by od początku budowania listy uczyć się obsługi tego świetnego systemu.
Oczywiście, że potrzebne są następne nagrania! Dziękuję za to, czego wysłuchałam. Jestem początkującym przedsiębiorcą, a Twoje rady i wskazówki bardzo rozjaśniły mi w głowie. Powiem szczerze, że moim pomysłem na promocję mojej firmy było – jak to nazwałeś – łapanie kilku srok za ogon. Przerażało mnie to, a dzięki Tobie wiem, że nie wolno tego robić. Dziękuję i czekam na więcej 🙂 Pozdrawiam
Bardzo fajnie wszystko poukładane – liczę na więcej materiałów z Twojej strony.
Pozdrawiam.
Witam jestem mile zaskoczony, bardzo jasno i przejrzyście prowadzony wykład.Przystępna forma graficzna przydatna zwłaszcza dla osób rozpoczynający przygodę z marketingiem pozwalająca ułożyć szereg działań w logiczno-postępową całość.Doskonała lekcja dla praktyków teorii “zróbmy promocję i zobaczymy co będzie dalej” z czym dość często można się spotkać w wielu firmach.Dokładne studium tych podstaw pozwala na unikniecie podstawowych błędów w planowaniu i w źle ukierunkowanym wydawaniu środków na promocję.Błędy opisywane w wykładzie mają realne przełożenie w rzeczywistości,zwłaszcza ciężko niektórym władnym zrozumieć że zwrot wydanych środków na reklamę i promocję nie jest natychmiastowy tylko jest rozciągnięty w czasie.Dlatego powinni słuchać z uwagą tego wykładu.
Polecam i czekam na kolejną część biblii
Piotrze, dziękuję za wykład. Bardzo mi się podobał. Dostęp do komentarzy też dużo wnosi do tematu. Nie promowałem jeszcze swojej firmy w Internecie, ale mam taki zamiar od dłuższego czasu. Być może po wysłuchaniu Twoich następnych wykładów podejmę taką decyzję. Proszę o następne wykłady.
Pozdrawiam.
Doskonały material,prosto ale przejrzyście zilustrowany ,bardzo dobra dykcja głoszacego.dziekujębardzo za możliwość wysłuchania. Pozdrawiam serdecznie.R.G
Podobało mi się to w jaki sposób ująłeś temat. Poprzez uchylenie niewielkiego fragmentu swojej prezentacji – zainteresowałeś…. Rzeczowo konkretnie i na temat. I o to własnie w tym wszystkim chodzi – o zainteresowanie, zaintrygowanie. Chciałabym więcej dowiedzieć się w jaki sposób się to robi.
Bardzo dobry wykład , uważam iż wiele osób może wykorzystać podane tutaj informacje,
Bardzo dobry według mnie materiał, bardzo merytoryczny. Zmobilizował mnie do działania i wdrażania swoim pomysłów, które do tej pory były zamrożone w mojej głowie. Liczę na więcej tego typy materiałów i mam nadzieję ze zostaną one bezpłatne, choć wiem na jakiej zasadzie działa taki marketing internetowy. Pozdrawiam!
Witam!
Pierwszy raz stykam się z Twoimi materiałami i przyznaję, że jestem pod dużym wrażeniem. Uczę się nowoczesnego marketingu raptem od lipca i czuję, że będziesz jedną z nielicznych osób, które utrwalą się w mojej pamięci. Informacje oraz sposób ich przekazu wyjątkowo mi odpowiadają, tak więc z niecierpliwością czekam na kolejne materiały!
Piotr
Ps. Bardzo podobają mi się takie elektroniczne mapy myśli (póki co rysuję w zeszycie) 🙂
Będę wdzięczny za wskazanie odpowiedniego programu.
MindJet Mind Manager 🙂
Bardzo mi się podobało,na pewno materiał pomocny przy poznawaniu możliwości jaki daje nam internet 🙂
Bardzo ciekawie przedstawione, tylko brać wzór!
Doskonała narracja.
Świetne wyczucie tematu – widać że to co omawiasz jest Ci doskonale znane – po prostu widać doświadczenie!
Dziękuję i proszę o więcej.
Michał
Jestem miło zaskoczony informacjami które otrzymałem, chciałbym słuchać dalej ale nie wiem czy są i gdzie znaleźć dalsze filmiki z kolejnymi tematami.To co mówiłeś jest logiczne i z pewnością trafne ,człowiek wiele błądzi i jako amator z wielu rzeczy nie zdaje sobie sprawy.Czekam z nie cierpliwością na kolejne filmiki.Pozdrawiam Tomasz.
Witam
Duze dzieki za nowoczesna i ponadczasowa wiedze. Super.
Mam problem z uporzadkowaniem bazy klientow. Zapisuja sie w e-sklepach. Uruchamiam blogi. Wszedzie mam rozne adresy mailowe, tworzone na potrzeby nowych stron.
Druga propozycja jest praktyczny sposob zastosowania MLM w e-sklepach. Jest duzo odwiedzin i klienci chetnie posluchaja nagran ze strony swojego dostawcy. Jak to mozna zrobic?
pozdrawiam
Mogę powiedzieć tylko jedno, żałuję, że dopiero teraz trafiłem na twoje strony, bo być może dużo wcześniej podjąłbym decyzję o wykorzystaniu internetu do pozyskiwania klientów. Jeszcze nie mam przygotowanych stron www, ale już przygotowuję odpowiednie materiały.
Jestem doradcą finansowo-ubezpieczeniowym, więc sprzedawać przez internet nie mogę tych usług. Mogę tylko nawiązywać kontakty aby w realu się spotkać i przedstawić moją ofertę.
Jest tylko problem z odległością, bo czy opłaca mi się jechać do Warszawy z Wrocławia.
Ale ten problem też jest do rozwiązania, bo ma zamiar przez internet pozyskiwać współpracowników do obsługi klientów poza moim zasięgiem.
A na razie jako zajęcie dodatkowe nawiązałem współpracę z zespołem Financial Freedom, gdzie mogę wspólnie z innymi budować i uczyć się biznesu w internecie.
Pozdrawiam i życzę sukcesów
Fantastyczne szkolenie, wszystko poukładane. Narazie zgłębiam temat i czekam na więcej inspirujących szkoleń.
Pozdrawiam.
Bardzo rzeczowe szkolenie i wskazówki. Jestem na etapie szukania pomysłu na e-biznes. Widzę , ze muszę zmienić swoje podejście i koncepcje . Czekam na cd bo przedewszystkim jest wykład bardzo przystępnie prowadzony.
Pozdrawiam
Bardzo podobał mi się Twój wykład. Jasny, czytelny i zrozumiały. Działam w marketingu sieciowym, mam swoją firmę i oczywiście nie wszystko przy tej działalności moge odebrać wprost i zastosować. Jest to jednak dla mnie zwrócenie uwagi, a właściwie przypomnienie, ze przecież moja “działka” – że tak to nazwę – to właśnie reklama i marketing, promocja , która dobrze zrobiona przyniesie mi bardzo wymierne profity.Zwróciłeś mi uwagę na kilka ciekawych elementów i bardzo chętnie wysłucham dalszych informacji. Już na nie czekam
pozdrawiam
witaj. Piotrze robisz kawał dobrej roboty, która ma szanse wielu ludziom pomóc w ich działaniach. Ja działam w MLM i zaczynam się coraz bardziej przekonywać do tego aby spróbować przenieść część zaangażowania właśnie na net. pozdrawiam i wszystkim życzę wytrwałości i sukcesów. Jarek
Bardzo fajny wstęp do promocji w internecie dla osób początkujących. Ja czekam teraz czekam na kolejne odcinki.
Piotrze rewelacja. Zrobiłeś to tak zrozumiale, że wreszcie będę mogła z czymś ruszyć w internecie choć jeszcze wiele muszę się nauczyć, żeby to należycie funkconowało.Wiele z tego co powiedziałeś mi się ptrzypomniało, że kiedyś to już słyszałam ale nie zastosowałam. Wierzę, że następne wykłady będą tak wspaniałe jak ten czego sobie i wszystkim, a szczególnie Tobie życzę. Czekam z niecierpliwością na dalszą Twoją wiedzę..
Pozdrawiam.
Dla mnie bomba, świetny punkt spojrzenia na problemy.
Oby więcej nagrań!
Piotrze bardzo trafione i potrzebne informacje , jednak z mojego doświadczenia brakuje tu głównego elementu jakim jest specyfika klienta w Polsce
Jak wiesz Polak wszystko potrafi na wszystkim się zna i trudno jest go przekonać , że na banalnych nawet czynnościach takich jak np. poszukanie towaru czy usługi przez osobę która zajmuje się tym zawodowo , lub sprzedaż wiedzy lub informacji zdobytych poprzez praktykę .
W Polsce sprzedaje się ciężko i widzę tu dwa główne trendy , brak pieniędzy który od lat determinuje niektóre zachowania naszych klientów, lub co gorsza nieufność do towarów które kosztują a są oczywiste, dlatego Polak sam muruje dom lub stara się to robić tanio , nie ważne czy ten dom będzie po roku miał grzyb na ścianach czy zacznie osiadać , ważne jest to że my Polacy znamy się na wszystkim tak dobrze . że pomimo błędów które popełniamy , nie jesteśmy otwarci na edukację tym bardziej płatną , owszem dyskutować i polemizować lubimy , Jednak płacić przychodzi nam trudno , powiem szczerze sam powinienem za taką wiedzę którą bezpłatnie mi przekazałeś zapłacić , jeżeli jednak moja opinia jest dla Ciebie jakąś formą zapłaty oceniam ten materiał jako rewelacyjny
Świetny komentarz, zwróciłeś uwagę na ważny element naszej specyfiki narodowej. Natomiast co można z nią zrobić? Jak uczę w swoich nagraniach, świata nie zmienisz! Są pewne zasady, które niezależnie od wszystkiego, generalnie działają. Oczywiście nie na wszystkich. Ale to co opisałem i nagrałem, jest dostosowane do rynku polskiego, nie teoretyzuję w tym temacie. Natomiast to, że jesteśmy ograniczani naszą mentalnością, jest po prostu faktem. Trzeba trochę inaczej sterować komunikacją, niż się to robi np. w USA. Póki co, opisane przeze mnie mechanizmy możesz spokojnie stosować w Polsce. A to, że niektórzy i tak wolą samodzielnie wybudować sobie dom, i co z tym ewentualnie zrobić, to jest kwestia na inne nagranie – tu za inspirację dziękuję, bo kwestia różnic kulturowych pojawia się po raz kolejny, trzeba coś nagrać 🙂
Gościu, powaliłeś mnie 🙂
Obaj dochodzicie do wniosku, że Polacy z tych, czy innych przyczyn wszystko robią sami i to jest be. Po czym widzę takie zdanie:
“Póki co, opisane przeze mnie mechanizmy możesz spokojnie stosować w Polsce.”
Czyli co? Jednak “Zrób To Sam”?
Pozdrawiam
Bardzo interesujące nagranie, zrozumiały przekaz i można od samego początku przełożyć tą wiedzę na praktykę,uniknąć błędu i pieniędzy.
Piotrze!
Twój wykład jest bardzo ciekawy i zrozumiały.
Chciałabym usłyszeć kolejne wypowiedzi do rozwiniętych wątków podanego przez Ciebie planu.
Prowadzę gabinet medycyny naturalnej (zbiegi niekonwencjonalne, suplementy, porady zdrowotne) oraz sklep internetowy i szukam nowinek marketingowych, które mogłabym wykorzystać na swojej stronie.
Problemem dla mnie jest brak czasu na opanowanie techniki komputerowej-i tego czego można się nauczyć z tych wykładów.W tym zakresie przydałby mi się ktoś d/s marketingu mojej firmy, ale jak i gdzie znaleźć właściwą osobę?
Jestem świadoma tego ze potrzebna jest lista adresowa, nisza, badanie rynku ale kto mi w tym pomoże. 2 lata temu zatrudniłam młode osoby na staż- ale nie osiągnęłam zamierzonego celu.
Czy ktoś może mi pomóc w realizacji przedstawionych warunków promocji w internecie?
Tereso, słusznie zwracasz uwagę na pracowników, co mnie cieszy bardzo, bo również zwracam uwagę na ten aspekt, przez wielu pomijany. Najprostsze co możesz zrobić, to po zatrudnieniu osoby z potencjałem osobowościowym (+ zainteresowanie tematem), dać jej np. moje szkolenia i nagrania do obejrzenia. Również nagrania konkurencji, najlepiej zaprzyjaźnionej, np. Piotra Majewskiego 🙂 Ale sama też się musisz znać, aby umiejętnie zarządzać tą osobą. Początkującego pracownika trzeba prowadzić, nie można pozostawić samopas. Zatrudnienie “gotowego” specjalisty ds. marketingu internetowego? Może być trudne, może być mały wybór. Rozwinięcie tematu zatrudniania pracowników jeszcze będzie w przyszłości 🙂
Mam ten sam problem. Ciągle spotykam sprzedawców narzędzi i wiedzy. Ich maili (m.in. Twoje, Piotra Majewskiego i jeszcze kilku innych) w zasadzie już nie czytam. Nie mam czasu. Zresztą, jak jeszcze czytałem, to zamiast krótkiej instrukcji jak to zrobić, jest 18 akapitów z opisem, że warto, że się opłaca, etc. Ja sądzę, że to jest taka typowa polska mentalność firm sprzedających (tak, Piotrze, również Twoja, co krytykujesz kilka postów powyżej). Moja siostra, która od 20 lat mieszka w USA, mówi, że w Polsce informacja jest taka poukrywana i poblokowana. Amerykanie to są prości ludzie i mają to przedstawiane inaczej. Po pierwsze ile to kosztuje, po drugie co to jest, a po trzecie co on z tego będzie miał. U nas na ogół prezentowany jest trzeci punkt i to bardzo nieudolnie. Nieświadomie zakłada się, że Polak to głupek, który nie wie na co wydać pieniądze, ew. doskonale zna produkt, który mu się usiłuje sprzedać. A tymczasem Polak jest bardzo podobny do Amerykanina. W Polsce wielokrotnie spotykałem się z filozofią sprzedawcy typu “jak ktoś jest zainteresowany, to i tak się do nas zwróci”.
Rację ma Teresa, kiedy pisze, że nie ma czasu, żeby przebijać się przez tę wiedzę, w dodatku opartą na fundamentach informatyki, e-technologii i marketingu. Ja, broń Boże, nie krytykuję Piotrze Twojej firmy. Zarabiasz na sprzedaży wiedzy i nie ma powodu, żebyś jeszcze Ty (Ty jako klasa abstrakcji) zajmował się usługami jej wdrożenia w tanich, małych firmach. Ale ten problem rzeczywiście istnieje. Tego nie da zwalić się na pracownika. Raz-zajmie to dużo czasu, dwa-potem trzeba mu więcej płacić, albo odejdzie, trzy-wykorzysta swoją wiedzę u konkurencji. Ja różnych narzędzi e-firmowych szukam już od dłuższego czasu. I doszedłem do wniosku, który mnie przeraził. Albo sobie dam z tym spokój, albo muszę mieć swój serwer z wszystkimi narzędziami wraz z łebskim gościem, który zapewniłby dostęp, bezpieczeństwo i obsługę. To będzie wtedy skarbonka czasu! A co będzie, jak facet odejdzie?
Tu zgadzam się z mciejem w 90% pozdrawiam
Jestem naprawdę wdzięczna za rzeczowy materiał. Oczywiście jestem zainteresowana dalszą częścią..
Witaj Piotrze!
Wiedza jak najbardziej wartościowa, ale w jej przekazie przeszkodą może być zbyt emocjonalne reagowanie w sytuacjach…., powiedzmy niekomfortowych. W każdym biznesie trafiają się ludzie nerwowi, kłótliwi bądź (często z pozoru) trudni. “Zawiedziona” zareagowała zbyt emocjonalnie, ale Ty Piotrze – zrobiłeś to samo.
W mojej ocenie masz olbrzymiego plusa za wiedzę i za te “dobre intencje” (w które nie wątpię).
Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów
Ewa
Tak,bardzo ciekawy wyklad. Prosze o wiecej takich wykladow, napewno ktos cos dopasuje do swojego problemu biznesowego.
Podobało mi się, jako jedna z niewielu osób przekazujesz praktyczne konkrety na temat promocji i marketingu w internecie. Chętnie poznam Twoje odpowiedzi na pozostałe pytania, a także dowiem się więcej nt. marketingu społecznościowego. W jaki sposób wykorzystywać nowe media w małej firmie?
Pozdrawiam,
Michał Toczyski
Grupa szkoleniowa Sukces PRO
Michale, dzięki za komentarz. Odnośnie mediów społecznościowych, są dwa kierunki:
1) Uczestnictwo w społeczności (np. profil firmy na Facebooku albo Blipie)
2) Reklama w mediach społecznościowych (np. system reklamy Facebook)
Z naszych doświadczeń wynika, że:
ad 1: Można wykorzystać przy początkującej działalności jako darmowy start (trzeba tylko zainwestować swój czas), co jest świetną sprawą!
ad 2: Trzeba koniecznie sprawdzać, czy przekłada się na sprzedaż, bo to innego rodzaju ruch niż np. osoby, które czegoś konkretnego szukają w wyszukiwarce. Patrz – wpis o systemie trackingowym.
Temat na pewno do rozwinięcia. Ścieżka pierwsza na pewno czasochłonna, bardzo modna, a skoro modna, to tworzy się teraz sporo mitów na jej temat, które będę musiał prędzej czy później wyprostować 🙂 Czy kogoś jeszcze interesuje ten temat? Proszę się dopisywać poniżej, bo pytanie pojawiło się po raz pierwszy!
W większości zgadzam się z przedstawionymi aspektami. Myślę, że promocja jest elementem strategii realizacyjnej firmy. Uważam, że każda firma niezależnie od wielkości powinna mieć opracowaną stretegię swojego rozwoju. Co do kontekstu to jest jasne i zrozumiałe, że bez wiedzy o mikro i makro otoczeniu , naszych szans i zagrożeń na tle otoczenia nie da się budować przewagi konkurencyjnej firmy. Dla mnie niezwykle istotnym jest usystematyzowanie i uporządkowanie wiedzy i kolejności działań promocyjnych a w szczególności położenie nacisku na koncentrację działania co sprzyja skonsolidowanej alokacji środków i podniesienia efektywności. Prosty i zrozumiały język. Rzeczowość. Czekam na więcej.
Jasne, że mi się podobało!
Bardzo przyjemny głos z dobrą dykcją plus jasna/logiczna/uporządkowana treść = miło się ogląda:))
Z przyjemnością obejrzę kolejne nagrania.
Pozdrawiam
Anna
Teoria dobra lecz to jakby kilka procentów zrealizowało w praktykę było by wspaniale. Chętnie posłucham, jak by była taka możliwość, jeszcze punktów następnych.
Pozdrawiam
Aleksander
Ukraina
Oj tak, jakby kilka procent wdrażało, byłoby super. Ale tak naprawdę często wpierw musimy oswoić się z nowymi koncepcjami, nim je wykorzystamy. To trwa. Dlatego w swoich nagraniach bardziej koncentruję się na dogłębnym zrozumieniu tematu, niż na przedstawieniu słuchaczowi gotowego planu działania z krokami, co ma w tej chwili zrobić. Bo i tak nie zrobi, a jeśli zrozumie, to potem zrobi po swojemu (większość przedsiębiorców to osobowościowo typ osoby, która i tak woli zrobić po swojemu, nie lubiąc wpasowywania się w cudze schematy).
Ja również prosze o wiecej, takiej fachowej wiedzy jaka przedstawiłeś w tym nagraniu.
Dzięki. Twoje nagrania pokazało mi, jak w inny sposób (bardziej przemyślany) spojrzeć na zrobienie odpowiednich kroków. Nie będzie to już tak chaotyczne. Pozdrawiam.
Witam,
Cenna wiedza przedstawiona w przejrzysty sposób. Jak najbardziej jestem zainteresowany odpowiedziami na kolejne pytania 🙂
Pozdrawiam
Wspaniała wiedza w poukładanym stylu do naśladowania i wdrażania,mądrze skonstruowane,gratuluje.
Dzięki Piotrze za klarowność uporządkowanego przekazu.
też lubię myśleć mapami i poczekam na ciąg dalszy
pozdrawiam
Piotr
Super szkoda że nie mam az tyle informacji w głowie
Witaj Piotrze!
Jestem pod wrażeniem!
Prowadzę firmę od blisko roku skupiając się na promocji lokalnej, bo ten rynek był w gestii moich wstępnych celów. Czas na szeroką promocję internetową. Przede wszystkim charakter mojej pracy polega na kliencie ( pozornie) jednorazowym, jak np. nieruchomości, drugą moją działalnością są ubezpieczenia, więc interesują mnie ( tak mi się wydaje :)) dwa tematy: jak zbudować listę klientów i jak skutecznie, drogą internetową wypromować firmę?
Jestem laikiem w dziedzinie internetu i cieszę się, że trafiłam na Twój wykład, bo w przejrzysty i przystępny sposób potrafiłeś, w stosunkowo krótkim czasie przekazać esencję najistotniejszych informacji. Jestem przekonana, że kolejne Twoje wykłady krok po kroku przybliżą mi ten temat i pozwolą na efektywne korzystanie z narzędzia, jakim jest internet.
Dziękuję i proszę o więcej 🙂
Pozdrawiam!
Agata
Tak skomplikowana obsługa, że lepiej tego nie wiedzieć niż wyniszczyć wzrok wpatrywaniem się w monitor godzinami
Podobało mi się to, i jestem zainteresowany wiecej. Jest to zaprezentowane i podane w prosty sposób jak dla początkujących pouczające.Pozdrawiam .
Bardzo przystępnie przedstawiona cenna wiedza. Na pewno skorzystam. Czekam na kolejne części.
Witam Piotrze!
Materiał świetny, może trochę za ogólny.
Proszę o zamieszczenie rozwinięcia tych jak i kolejnych pytań.
Tworzenie takich materiałów jest bardzo przydatne, i nowatroskie. Jest jednym z ciekawszych zaobserwowanych sposobów na marketing. proszę o więcej pomysłów.
Pozdrawiam Krzysztof_TT
Witam, muszę pogratulować świetnej prezentacji. Ma pan świetną wiedzę na temat tego co Pan mówi i muszę powiedzieć, że czekam na kolejne nagrania omawiające wszystkie aspekty Biblii. Czekam z niecierpliwością. Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam serdecznie.
Witam Autora swietnego nagrania, po raz pierwszy trafiłem na stronę strategi-rozwoju
przez klikniecie w link zawarty w mailingu od Piotra Majewskiego. Chciałem poruszyc kwesje mierzenia(analizy) efektywnosci swoich dzialan markrtingowych mysle ze bardzo przydatnym narzedziem jest google analytics. Umozliwia ono bardzo szczegolowe badanie swoich poczynan marketingowych chodzi tutaj o np: skad pochodzi nasz klient, w jaki sposob do nas trafił (wynikow organicznych lub jaednej z ktorys kampani),czy jest lojalny, jak czesto powraca, ile srednio spedza czas na stronie, czy dzialania przenosza sie na zamierzony cel np zapisanie sie na subskrypcje, wskaźnik odrzucen.
Troszeczke sie rozpisalem, czekam na kolejne video
Bardzo konkretna pod względem merytorycznym wiedza. Podoba mi się sposób w jaki referuje Pan niełatwe sprawy marketingu sieciowego. Jestem osobą niepełnosprawną. Będę prawdopodobnie zmuszony (aby dorobić do pensji) zająć się stroną firmową. Chętnie zasięgnąłbym rady jak wypromować moją firmę i zwiększyć ilość klientów, a tym samym utrudnić życie konkurencji, która dość ostro weszła na rynek. Z niecierpliwością oczekuję na dalszy ciąg.
Pozdrawiam
Oczywiście, że jestem zainteresowany tym, aby jak najwięcej tego typu informacji można było znaleźć na tym blogu. Przyjmuje za oczywiste, że będą to informacje przygotowane i przedstawione przez Ciebie.
– nagranie ok, super, treść też, choć część tych spostrzeżeń wydaje mi się oczywistych – być może z racji że trochę się już w życiu różnych rzeczy nasłuchałem i doświadczyłem, dobra dykcja, głoś wydaje się nie być monotonny i dobrze się tego słucha
– z chęcią posłucham co będzie dalej – taka forma przekazu chyba prościej dociera do odbiorcy z racji czasu i wygody
– za bardzo nie wiem tylko po co ta wizja, bo wizualnie to nie wiele się dzieje – myślę że przekaz wizualny mógłbyś jeszcze dopracować, chociaż może to zależy od indywidualnych kwestii percepcji odbioru – ja akurat jestem na to bardzo wyczulony
Bardzo ciekawy film.Jesteśmy zabiegani i tak spragnieni nowinek marketingowych,że często nie koncentrujemy się na podstawach.Warto jest i ja tak postępuję aby na zwykłej kartce papieru zanim zacznę cokolwiek sprzedawać i promować spisać i sprecyzować swoje cele.To jest baza wyjściowa dal dalszych działań,precyzyjne poznanie klienta i jego potrzeb itd.Mam nadzxieję,że będzie więcej takich filmów.
pozdrawiam Zdzisław
Świetne nagranie i moim zdaniem bardzo prosto i bezpośrednio trafia do słuchacza,chętnie posłucham kolejnych nagrań ,pozdrawiam serdecznie …
Jacek…
Piotrze!
Rewelacja! Słuchałam Ciebie z zapartym tchem. Proste słowa. Logiczny porządek. Brawo!
i dziękuję po stokroć.
Świetny film. Ciekawa Treść. Uważam, że informacje zawarte w tym nagraniu są bardzo przydatne w budowaniu swojego biznesu. Przydałoby się więcej takich filmów. Mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać tę wiedzę.
Dziękuje pięknie. Profesjonalne nagranie, przedstawione w przejrzystej i zrozumiałej formie. Jestem jak najbardziej za otrzymywaniem dodatkowych porcji informacji z tego zakresu.
Z pewnością to, co zostało zaprezentowane, przyda mi się nawet przy promowaniu mojego bloga/strony internetowej. Materiał ciekawy i czekam na więcej 😉
Czytelny przekaz. czekam na więcej informacji które pomogą wszystko poskładać:-)
Bardzo dobre nagranie, bardzo dziękuję i oczywiście chciałabym dowiedzieć się więcej.
Pozdrawiam
Ewelina Jakubiak
Zgadzam się, że prowadząc lub rozpoczynając jakikolwiek biznes największą głupotą jest nastawianie się na szybki zysk, szybką kasę. Taka może być … a potem kilka miesięcy pustynia… drugą istotną kwestią poruszoną w materiale to marketing i reklama. Bardzo ciekawy i pouczający wykład sprowadzający się do starego przysłowia by nie łapać (w typ przypadku) kilku srok za ogon a ponadto zawsze mieć cel!
Generalnie podoba mi się i treść i przekaz!
Genialny wykład, a najlepsze jest to, że właśnie teraz potrzebowałem czegoś takiego! Z niecierpliwością czekam na dalsze video! Dziękuję
Dziękuję Piotrze.Bardzo rzeczowo i profesjonalnie przedstawiłeś zagadnienie pokazując uczciwie całą prawdę o promocji i reklamie. Mam myśli wspaniale porządkuje temat. Stawiam swoje pierwsze kroki korzystając z doświadczenia i wiedzy, które jak się okazuje nie wystarczają, żeby osiągnąć sukces w Internecie 🙂 dlatego z niecierpliwością będę czekać na następne nagrania.
Pozdrawiam i życzę sukcesów
Barbara
Witam,bardzo rzeczowo prowadzona prezentacja,prawdę powiedziawszy nie jestem ekspertem w tym temacie, a właściwie mogę śmiało powiedzieć ,że się na tym nie za bardzo znam, ale mi się podobało i chętnie poznam więcej na ten temat ,
pozdrawiam
Bogdan
Świetny materiał, osobiście czekam na więcej i na kolejne części 😉
Pięknie!
Wykład bardzo zrozumiały, a przede wszystkim z przekazem, oby szybko ukazały się odpowiedzi na pozostałe pytania.
Wspominałeś o wzbudzeniu świadomości klienta o braku pewnego dobra w koszyku swoich dóbr. Prawda, jest to ogromne wyzwanie i sam stawiam temu czoła na co dzień. Bardzo proszę o szersze rozwinięcie tego tematu. Wg. mnie potencjalni przedsiębiorcy poszukują tylko i wyłącznie niszy rynkowej, takiej w której nie stali by się monopolistami bo to dawno za nami, ale potentatami danych rozwiązań dla różnych produktów lub usług.
Pozdrawiam serdecznie
Piotr
Brawo!
Bardzo czytelna i syntetyczna prezentacja, ciężko dopatrzyć się zbędnego lania wody, za to bardzo dużo celnych spostrzeżeń.
Sam mam doświadczenie w handlu i marketingu i wiem jak ważny jest każdy z 5 elementów. Niestety czasem ciężko jest się przebić nawet z najbardziej racjonalnymi argumentami jeśli chodzi o zwiększenie wydatków marketingowych, jeśli może to zagwarantować realną przewagę nad konkurencją.
Myślę, że to co powinno się znaleźć w “Biblii promocji” to również umiejętność słuchania innych. Jako socjolog wiem, że często zastosowanie się do cudzych wskazówek jest postrzegane jako ujma na honorze (“to nie mój pomysł, więc go nie zaadoptuję”). Jeden z modeli zarządzania oparty na benchmarkingu zakłada przecież dążenie do naśladowania najlepszych i przejmowania od nich sprawdzonych pomysłów – również na promocję.
Tymczasem czekam na kolejne części z niecierpliwością i pozdrawiam
Piotrze zdecydowanie podoba mi się wartość merytoryczna tego video. Tak chcę, aby były na blogu kolejne video-wpisy dotyczące pozostałych zagadnień 🙂
Podoba mi się ten język, prosty z potocznymi wtrąceniami 🙂
Bardzo wysoko cenię Twoje szkolenia, śledze je od lat i wiele się do tej pory nauczyłam.
Koncetracja na jednym środku reklamy jest dla mnie odkryciem. do tej pory zawsze sugerowano mi dzialanie na wszystkich mozliwych frontach.
Rozpczęlam więc kapanię budowania listy. Na pewno bez tego najwazniejszego kroku ani rusz. Zaczęlam wiec od bloga, darmowego kursu na blogu. Musze jeszcze pomyślec o lepszej wizualizacji produktu na stronie, a ze produktem jest kurs języka polskiego – trzeba wyprodukować coś, co prezentuje metodę i dziala na wyobraźnię.
Dobry pomysl, rzeczywiscie nie mam tego ani na stronie, ani na blogu. Najwyższa pora, dziękuje za tę sugestię.
pozostale punkty sa konsekwencją pierwszego – listy. Jeśli blog, który ma zbierać listę, będzie uwzględnial potrzeby klientów, dowiem się o nich więcej. Na razie prmuję blog na fb i nie moge się z nim przebić, ale to kwestia czasu.
Dziękuję i bardzo czekam na kolejne sesje.
Może jak sutecznie wypromować blog>
Pozdrawiam,
Ewa Masłowska
P.S. Oczywiście zaraz podzielę sie tą informacją na Fb – staram się, żeby pojawialy sie tam informacje, ktore przydadza się innym. od tym względem fb jest wspanialym narzędziem. śzkoda tylko, że tyle zbędnej gadaniny tez sie tam pojawia. wdużym stopmiu fb staje się spamem.
Niestety, jest CZARNY kompletnie prostokąt, bez trójkącika do uruchomienia odtwarzania nagrania…
Pozdr Ewa Nitecka
W tej chwili mamy problem z przeglądarką Internet Explorer. Prace nad nią trwają – w miarę możliwości proszę o obejrzenie nagrania pod przeglądarkami zgodnymi ze standardami internetu tzn. np. Firefox albo Google Chrome. Przepraszam za utrudnienie.
Dla mnie, jako laika w tej materii, świetny wykład.
Oczywiście z wielką chęcią poznałbym dalsze rozwinięcie biblii
pozdrawiam
Wojtek
Witam Cię Piotrze!
Jestem mało oryginalny pisząc, że dajesz prawdziwą wartość ! ! !
Jak wysłuchałem tego co przekazałeś i przeczytałem komentarze, to lawina refleksji pojawiła się w moim umyśle.
Po pierwsze, chyba jest to naturalne, że każdy odbiorca Twojej prezentacji widział (słyszał) to na co czekał. Zwracał uwagę na to, co mu przeszkadza, dokucza, gnębi i chciałby gotową receptę na swój problem.
Po drugie,okazuje się, że gotowych uniwersalnych recept dla każdego nie ma. Właściwie to dobrze, Piotrze, że tak jest! Pomimo przekazywania cennej wiedzy będziesz i tak miał popyt na swoją ekspercką wiedzę w tej materii. Napisałem tak abyś się nie zniechęcił…
Po trzecie, mój dylemat jest podobny do problemu Marka (nomen omen!). Szukam sposobu związania tradycyjnego MLM-u, który mi się podoba z internetowym pozyskiwaniem współpracowników w biznesie. Wiem, że muszę sam to powiązać, ale dość mam już nauki na własnych błędach i dlatego jestem teraz jak “gąbka na wartościową wiedzę”.
Pozdrawiam Marek
Zajmuje się grafiką, czasami łapię różne zlecenia od agencji reklamowych i dosyć często zdarza mi się, że nie potrafię wytłumaczyć komuś dlaczego to co proponuję będzie lepsze od koncepcji zaproponowanej przez klienta. Zwykle to wynika z niewiedzy danego klienta – dokładnie to, o czym mówił Pan w punktach poznanie i świadomość – klient sam nie wie czego chce, skupia się bardziej na tym, aby dana strona/ulotka/plakat informacyjny ładnie wg niego wyglądały niż żeby były bardziej efektywne. Oczywiście mam tu na myśli niewielkie firmy lub osoby prywatne, które chcą się w jakiś sposób zareklamować. Teraz gdy pojawi się taka sytuacja podeślę takiej osobie linka do tego filmiku.
Dziękuję za super lekcję 🙂
Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi na pozostałe pytania.
Pozdrawiam
Fajna prezentacja. Oczywiście czekam na wskazówki związane z dalszymi punktami.
Świetny materiał, rzeczywiście otwiera oczy, wiem że to nie możliwe, ale najchętniej uzyskałbym odpowiedź na wszystkie pytania, bo jestem ciekaw i chcę sie roziwjać
Brawo za zastosowanie UTMów w linku przy Twojej wypowiedzi 🙂 Jesteś pierwszy 🙂
a mnie strona wyśeitla się źle 🙁 i filmik się nie ładuje.
W tej chwili mamy problem z przeglądarką Internet Explorer. Prace nad nią trwają – w miarę możliwości proszę o obejrzenie nagrania pod przeglądarkami Firefox albo Google Chrome. Przepraszam za utrudnienie.
Duża dawka przydatnej wiedzy podana w dość przystępny sposób. Czekam na kolejne materiały. Pozdrawiam.
Od kilku miesięcy jestem na liście mailingowej Pana Piotra. Chciałbym tym wpisem chociaż w taki sposób podziękować za szereg cennych uwag, które pomogły mi uniknąć wielu błędów, dostrzec zagadnienia obok, których przechodziłem obojętnie lub też nie w pełni doceniałem. Powyższy filmy to kolejne konkretne i rzeczowe informacje, wartościowa wiedza oparta na głębokich podstawach praktycznych i doświadczeniu. Natomiast Pan Piotr jest dla mnie najlepszym przykładem w jaki sposób budować rzetelną markę poprzez internet. Uczmy się od najlepszych.
Pozdrawiam wszystkich
Jacek Bednarski
Bardzo mi miło. Dzięki. Przede wszystkim cieszę się, że moje nagrania/artykuły pomogły w Twoim biznesie.
Bardzo fajne i interesujące nagranie. Chętnie zobaczę więcej.
pozdrawiam.
Konkrety przekazane w bardzo prosty i czytelny sposób. Podajesz wiedzę metodycznie i wyczerpująco. Jestem oczywiście za rozwinięciem dalszych punktów. Będzie to rzeczywiście podstawa, jak krok po kroku zacząć i mieć kontrolę nad przedsięwzięciem zwanym Biznes.
Ogrom wiedzy naprawdę extra tematy.Cieszę się że trafiłem do Ciebie,czuję że coś z tego mogę mieć.Wiedza jest naprawdę konkretna..Ja przynajmniej mam zamiar dalej z tego korzystać.Proszę o więcej….
Piotrze!
Utwierdziłeś mnie że popełniam błędy.Kilka wskazówek jest szczególnie dla mnie cennych.Nie lejesz wody,cenisz nasz czas, wiesz że potrzebujemy sprawdzonej wiedzy.
Otwierasz oczy.Warto było słuchać i trzeba zastosować.Satysfakcja nasza i Twoja.
Dziękuję i pozdrawiam.
P.S
Mnie też w IE nie otwierało się.
Witam,
Obejrzałem filmik z ciekawością i moim zdaniem widać ogromne postępy w stosunku do pierwszych produkcji. Z niecierpliwością czekam na jeszcze.
Zapisałem się na newsletter już dawno, ale teraz dopiero czuję że coś z tego mam. Sam pomysł prowadzenia działań poprzez maile zawsze mi się podobał. Ten kurs przyda mi się żeby poukładać wiedzę.
Pozdrawiam
Paweł
Tego typu filmiki na podobnym poziomie wysyłaliśmy już wcześniej 🙂 Pewnie piszesz o naszych pierwszych próbach… Cieszę się, że teraz trafiliśmy w dziesiątkę.
Zaprezentowany materiał wideo jest merytoryczny i cechuje go systematyka – poukładanie
przekazywanych treści. To powoduje, że zostałem zachęcony do obejrzenia kolejnych odcinków i czekam na nie z niecierpliwością.
Ale tak na marginesie Piotrze – komentarz do wpisu “zawiedzionej” jest chyba zbyt nerwowy, naprawdę jeszcze bardzo dużo użytkowników internetu nie wie, że czasem trzeba zmienić przeglądarkę żeby strona wyświetlała się do końca prawidłowo. Ja miałem ten sam problem, pod IE nie pojawiły się pod ekranem przyciski do jego uruchomienia, pod Chromem wszystko było już w porządku.
Masz rację… Po prostu nie lubię być posądzany o złe intencje, bo te mam jak najbardziej dobre.
ostratni raz tak się dalam nabrać – pobrano adres internetowy – obiecanego firlmu nie było na stronie
Jak to nie było? Jakoś wszyscy komentują:) Uwielbiam takie osądzanie nas z góry i wmawianie złych intencji. Pewnie korzystasz z IE. Jeszcze rozwiązujemy problem z tą przeglądarką. Skorzystaj proszę na razie z Firefoxa albo Chrome, jeśli masz możliwość, póki nie rozwiążemy tego problemu. A z biuletynu możesz się w każdej chwili wypisać.
Oczywiście, ze interesuje mnie odpowiedz na pozostałe pytania!
Widać, że DARMOWA prezentacja jest prowadzona przez praktyka z doświadczeniem, a nie jak się często spotyka “wybitnego specjalistę”, który po przeczytaniu 3 książek o biznesie zaczyta sprzedawać swoje “szkolenia”.
Pozdrawiam i życzę pomyślności w rozwijaniu bloga 🙂
Sporo osób, podobnie do Ciebie, zwraca uwagę na teoretyków, którzy przeczytali książkę i robią z niej szkolenie. Jakie to prawdziwe 🙂 Podobnie jak Ty, ja również czytam, “konsumuję” szkolenia itd. i mam takie same problemy… 😉
Myślę, Piotrze, że to szkolenie jest wartościowe, bo przekazujesz swoją wiedzę w sposób klarowny, posługując się przy tym stosownymi przykładami. Informacje te są jak najbardziej praktyczne. Staram się do nich stosować i jakieś efekty już mam. Oczywiście wiele z tych wskazówek znalem już wcześniej, jednak warto sobie przypominać je od czasu do czasu. Jestem zainteresowany dalszym ciągiem tego, co rozpocząłeś, bowiem odczuwam jeszcze głód wiedzy. Pozdrawiam.
Bardzo mi się podobało Twoje nagranie. Jestem szczerze zainteresowana szerszymi wypowiedziami na wszystkie pozostałe zagadnienia.
Bardzo rzeczowe podejście do sprawy. Wspomniany przez Ciebie Piotrze problem sprzedaży produktu, jaki nie jest w świadomości potencjalnego odbiorcy, jest również dla mnie problemem. Wydaje mi się, że wiele innych osób jest zainteresowane tą problematyką.
Jaki masz pomysł na rozpropagowanie takiej usługi. W moim wypadku chodzi o coaching, skietowany do MŚP (małe i średnie firmy). W USA 80% firm korzysta z usług coachów (własnych, czy to zewnętrznych), w Polsce nawet największe oddziały międzynarodowych firm nie wykorzystują coachów, nie licząc procesu krytyki pracowników nazywając proces coachingiem.
Dzięki za pytanie (dziękuję również pozostałym osobom, które zadały pytania). Natomiast tak na pierwszy ogień, to w Polsce z coachingiem jest taki problem, że to efemeryczna usługa, co do której nikt nie wie tak do końca co to jest i z czym to się je, nikt nie ma takiej wyraźnej potrzeby, łatwo to odkroić od budżetu, bo i po co robić coś, czego do końca się nie rozumie. Rozwiązaniem może (choć nie musi) być:
1) Taki marketing jaki prowadzę tu właśnie, na tym blogu, tzw. “marketing ekspercki” jak to nazywają,
2) Uproduktowienie tego efemerycznego tworu zwanego coachingiem, nazwanie tego jakoś po ludzku, np. “10 sesji treningu menedżerskiego dla dyrektora HR” i nadanie etykiety z ceną.
To tak w duuuużym skrócie.
Jestem początkującą osobą, która chciałaby wykorzystać e-marketing w swoim biznesie. Postanowiłem zbudować dwie firmy – nogi w oparciu o internet. Jedna z nich to klasyczny MLM oparty na budowaniu sieci sprzedaży również poprzez sprzedaż “naziemną” ale przede wszystkim głównym narzędziem do budowania własnej sieci sprzedaży będzie sklep internetowy, czyli strona internetowa.
Drugą “nogą” ma być sprzedaż usług i również budowanie MLM przez pozyskiwanie klientów poprzez internet.
Dlatego też wszystkie zagadnienia związane z promowaniem swojej strony internetowej, swoich produktów są dla mnie interesujące. Dobrze to ujmujesz – najważniejsza jest baza. Znając ja nie popełniamy grubych błędów, wydając pieniądze na z góry nieudane projekty.
Mnie najbardziej interesuje jak zbudować bazę klientów, bo to jest kluczowa sprawa? Jak zbudować dobrą stronę przechwytującą? [nie trafiłem tu poprzez Waszą stronę, ale dzięki jednemu z linków nie związanych ze stroną]. Jak pisać do klientów i co, aby nie wypisywali się z listy, czytali chętnie wysyłany mailing i wcześniej czy później kupowali moje produkty, stawali się członkami społeczności, którą tworzę?
W końcu pytanie zasadnicze jak nie wydać na to fortuny, ale jakieś niewielkie pieniądze na początku, uzyskać pierwsze efekty i poczuć się pewniej w internecie?
Uważam, ze rynek sprzedaży i promocji internetowej jest jeszcze nie do końca wykorzystywany powszechnie. Wielu ludzi chciałoby skorzystać z potęgi internetu, ma dobre produkty, ale nie wie w ogóle jak do tego podejść.
Myślę, że usługi związane z prowadzeniem firmy praktycznie za rękę jeżeli chodzi o poruszanie się w ebiznesie mają ogromną przyszłość.
Dzięki za przekazaną mi wiedzę.
Pozdrawiam
bardzo fajna nagranie, czytelne i zrozumiałe. Czekam na nowe, szczególnie na takie, które dotyczyłoby mailingu
A jakie masz konkretnie pytania dotyczące mailingu?
Witam Piotrze, bardzo fajne i przede wszystkim przydatne video.
Czekam z niecierpliwością na więcej 🙂
Pozdrawiam,
Michał Witkowski
Bardzo konkretny i przydatny materiał. Jestem przed promowaniem własnego serwisu więc jak najbardziej jestem ciekaw nastepnych częśc.
Pozdrawiam
Robert
Witaj, świetny materiał video, czekam z niecierpliwością na dalsze wykłady. Wiedza bardzo konkretna i brak lania wody. Czyli to co kocham. W piątek wystartowałem z serwisem dotyczącym uwodzenia http://www.puanews.pl . Jako żejestem początkującym w tej branży, przyda się każda wiedza i pomoc do wypromowania go.
Pozdrawiam
MistikRico
Witam,
Wreszcie, ktoś dzieli się bardzo wartościową wiedzą w dodatku za darmo – to dziś rzadkość.
Liczę na więcej i mam również nadzieje, że dyskusje w komentarzach też dużo wniosą do kontentu.
Pozdrawiam serdecznie
brak możliwości podglądu . Ktoś podebrał filmik ?
Podobno są problemy pod IE. Póki nie rozwiążemy tego problemu, jeśli masz możliwość, proszę zobacz filmik pod Firefoxem albo Google Chrome.
Piotrze, słuchałem bardzo wielu nagrań, to jest super nagranie godne polecania.
Nigdzie na żadnym nagraniu, nie ma tak przyjemnego nagrania, tutaj wyraźna wymowa, ciągłość nagrania, bardzo dobrze ułożony tekst, warunkiem zrozumienia tematu właśnie jest, spokojne nie zmącone słuchanie.
Zatem z niecierpliwością oczekuję następnych nagrań, o czym chciałbym być informowany na adres e-mail.
Być może poproszę o konkretny temat który mnie interesuje?.
Za dzisiejsze powiadomienie bardzo serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
Krystian
Gdzie mam się promować i w jaki sposób? Jak wybierać strony na których (nie)warto się promować? Mailing czy reklama online?
Wniosłoby wiele wartości do nagrań, gdybyś rozwinął jeszcze nieco wątek i opisał tu swoją sytuację. Jaki masz produkt lub w jakiej branży działasz. Do jakich klientów chcesz dotrzeć. Jaka jest sytuacja Twojej firmy (wewnętrzna) oraz branży (zewnętrzna, w tym konkurencja). Jakimi zasobami dysponujesz. Itd. To również uwaga do pozostałych osób zadających pytania, choć w swoich odpowiedziach staram się być możliwie dokładny i opisać każdą możliwość występującą w małej firmie.
Ciekawe uporządkowane nagranie. Rozumiem, że to dopiero początek cyklu. Z przyjemnością będę śledził dalsze wpisy. Pozdrawiam.
Bardzo ciekawe wideo, chętnie obejrzę kolejne 🙂 Czytelnie przedstawione informacje, w prosty sposób przedstawione.
Wysłuchałam trzykrotnie, bo ciągle mi ktoś przeszkadzał, a że temat mnie interesuje ogromnie, to chciała nic nie uronić. Ważne dla mnie jest nie tylko to, że nagranie zawiera sporo konkretnej wiedzy i daje materiał do przemyśleń, to po prostu dobrze się słucha kogoś, kto umie dobrze po polsku mówić. 🙂 Dziękuję i pozadrawiam!
Witaj Piotrze,
Przedstawiłeś bardzo wartościowy materiał. Proszę o jeszcze (:))
Cieszę się, że w module który właśnie przedstawiłeś (ABC Promocji) wiele informacji jest spójnych z moimi doświadczeniami. Szczególnie ciekawe były dla mnie “Koncentracja” i “Świadomość”. Tego samego uczę w szkoleniach finansowych. Bez koncentracji i świadomości nie ma sukcesu. Jest rozpraszanie energii i środków a także skupianie się na szukaniu winnych porażki wokół siebie a nie w sobie (wewnątrz firmy).
Serdecznie pozdrawiam
Jak widać te same zasady dotyczą różnych dziedzin. Tak właśnie jest…
marketing połączony z nazwiskiem? DOM z KLAMKĄ – docelowo wszystko powiązane z nieruchomościami znajdzie się w necie, ale jak wypromowac własną markę w necie poprzez stronę http://www.? Lista adresowa? zasypywanie spamem? W nieruchomościach klient jest zazwyczaj jednorazowy (kupuje dom na całe życie) czyli w jaki sposób utrzymac klienta ii go pozyskac?
A słyszałem, że najlepszy dom, który się kupuje, to ten drugi lub trzeci 🙂 Poza tym, gdy ktoś kupuje dom, ma jeszcze znajomych, którym doradza…
Właśnie kwestia “jednorazowych klientów” mnie szczególnie interesuję. Firma filmująca śluby tez (pozornie?) takich ma. W końcu z założenia ślub ma być tylko jeden:)Początkowo wydawało się,że cały dział marketingu mówiący o zdobywaniu dochodu dzięki powracającym klientom jest nie dla mnie. Jednak po przemyśleniu sprawy i po obserwacji z tego roku okazuje się,że to nie prawda. Owszem ten jeden konkretny klient nie wróci prędko, ale za to jeśli będzie zadowolony to sam “zdobędzie” dla mnie kolejnych klientów. W tym roku miałem już 3 klientów, którzy przysporzyli mi 5 kolejnych (jedna pani podesłała dwóch). Ktoś powie co to jest 5 klientów?Owszem, 5 klientów to niemal nic w sklepie z ubraniami, ale 5 klientów na film ślubny to minimum 7500 złotych zysku netto!A jeszcze co do pierwszego klienta-on też wróci-może za rok (chrzciny) może za 7-9 lat (Pierwsza Komunia). Myślę,że podobnie z domami i mieszkaniami, klienci też mają dzieci, rodzinę, znajomych.
Ps. co do nagrania bardzo ciekawe i czekam na więcej:)
Właśnie, zwróciłeś uwagę na super ważną rzecz i cieszę się, że o tym piszesz. Powinieneś zobaczyć te nagrania:
https://ententa.pl/
https://ententa.pl/
https://ententa.pl/
Są właśnie o zdobywaniu klientów z polecenia. Dokładnie firma taka jak Twoja powinna na nich bazować, a także uświadamiać im, że chrzciny i inne wydarzenia:
1) warto nagrać
2) warto nagrać z Tobą 🙂
W pierwszą rocznicę ślubu wyślij ładny, artystycznie przerobiony obrazek pary młodej wraz z życzeniami. Będzie jak znalazł, żeby przypomnieć o sobie odnośnie chrzcin, a także udzielić porady koleżance, która właśnie ma wychodzić za mąż.
Powodzenia
Bardzo ciekawe i rzeczowe nagranie. Wahałem się przed włączeniem linku ale teraz nie żałuję. Chętnie obejrzę kolejne nagrania.
Pozdrawiam
Nagranie zdecydowanie potrzebne i przydatne. Poruszono w nim mnóstwo kwestii, o których pewnie się wie, ale dopiero, jak ktoś to w tak jasny sposób, jak Piotr, wyłoży, można sobie uświadomić własne zaniedbania. I oczywiście jest w tym nagraniu mnóstwo wiedzy do przyswojenia, nowej, niezwykle przydatnej.
Dziękuję za już i proszę o jeszcze 🙂
Bardzo ciekawe. Czekamy na więcej. Najlepiej z jakimś case study 🙂
Bardzo podobało mi się wideo na temat podstaw marketingu internetowego. Bardzo liczę na kontynuację. W prosty sposób wiedza została posegregowana i wstępnie omówiona.
Jedno z najlepszych źródeł informacji 🙂 Twój mini wykład pozwolił mi na ukierunkowanie moich dość chaotycznych działań marketingowych. Z wielką chęcią wysłucham następnych.
super nagranie, założyłem jakiś czas temu sklep internetowy no i niestety żadnych efektów pozycjonuję ale… dzięki takiej wiedzy którą przekazujesz mam nadzieję, że coś się zmieni. Więc proszę o więcej takich materiałów
Bardzo podobało mi się video, w bardzo przystępnej formie przedstawiono dużo wartościowej wiedzy. Widać również że prowadzący ma naprawdę dużą wiedzę w temacie który poprowadził.
Wygląda na bardzo ciekawy cykl wykładów – zakładam, że będzie kontynuacja.
Normalnie jestem przeciwnikiem wszelkich nagrań on line, jednak tym razem jednak dzięki nagraniu szybko wychwyciłem własne błędy. Nie przesadź z długością pojedynczego nagrania i będzie dobrze.
Od strony merytorycznej to zastanawiam się jak to jest z tym moim brakiem wpływu na kontekst – czy aby na pewno mogę siedzieć i narzekać “bo jest kryzys i nie ma rynku” czy może raczej to informacja zwrotna pomagająca poznać klienta?
Jak zwykle bardzo przydatny wyklad. Rzadko sie takie spotyka. Takze podoba mi sie przedstawienie tematu za pomoca mapy mysli. Sama pracuje uzywajac takich map. Sa wygodne, praktyczne i pobudzaja kreatywnosc. Poznajesz dalsze kroki bez tracenia kontaktu z poprzednimi. Wiec trzymaj sie tego sposoby przekazu “Biblii”
Ty masz byc ekspertem od swego klienta. Bardzo podoba mi sie to zdanie. No wlasnie, nikt nie zrobi wszstkiego za ciebie. Nawet jako klient kogos musisz byc równiez zaangazowany i wiedziec czego chcesz.
Zgadzam sie z kwestia Kontekstu a mianowicie nastrojów nabywców. Dostrzebam to zjawisko bardzo wyraznie. Nie wszystko zalezy od Ciebie jak to sie wmawia ludziom i trzeba brac pod uwage, podczas gdy wiele osób dopatruje sie przyczyn problemów powierzchownie niewiadomo gdzie.
Jestem za by bylo wiecej takich nagran. Pozdrawiam
Twoje nagranie, merytorycznie i technicznie jest bardzo wysokiej jakości. Podoba mi się to że w twoich publikacjach nie ma “hurra optymizmu” a jest rzetelna wiedza.
Promuję swój mały biznes w Adwords od 5miesięcy i doświadczyłem sytuację odwrotną do tej co Ty opisujesz. Pierwsze 2 miesiące reklama przynosiła przyzwoity zysk, potem nastał spadek a ostatni miesiąc żadnej sprzedaży. Zastanawiam się czy to się zdarza, czy też popełniłem jakiś błąd.
Z niecierpliwością oczekuję dalszych publikacji z „Biblii promocji i reklamy w internecie” a w szczególności jak promować w określonej branży.
Serdecznie Pozdrawiam
Trudno coś konkretnego doradzić nie widząc Twojej kampanii od środka. Pamiętaj proszę, że czynniki od których zależy sprzedaż mogą leżeć poza kampanią. Może po prostu zaczęła działać konkurencja. Może system sprzedaży się popsuł 🙂 A może właśnie linki – zwróć uwagę choćby na to, czy budżet nie jest wyklikany przez ogólne frazy bez zastosowanego dopasowania.
Piotrze – Przerosłeś samego siebie!
Nagranie extra i na pewno chciałbym zobaczyć ich więcej, ale taka mała uwaga – dodaj pod każdym filmem link do pliku FLV, nie wszyscy mają czas żeby go sobie obejrzeć od razu.
Bardzo fajna mapa myśli – Pozdrawiam
P.S.
Jak bym miał swój materiał Squeeze Page (21 stron) + narzędzia (m.in. ExitSplash 2 [Prawa do odsprzedaży i modyfikacji zakupiłem ze skryptem] + Virtual Agent [test w linku dodanym do mojego nicka] czy przykłady stron OTO) to wysłałbyś to do swoich klientów. Tak za darmo Ci dam – dla mnie to dobra promocja, dla Ciebie zadowoleni subskrybenci z wartościowej wiedzy niedostępnej jeszcze w Polsce za darmo 😉
Co do pliku FLV, to ja właśnie nie chcę, aby te nagrania były ściągane 🙂 Oczywiście kto potrafi, i tak sobie ściągnie, ale preferuję, aby nie były one w ten sposób udostępniane.
A co w sprawie mojego materiału?