Wideo #1 – Paweł Zakrzewski śmiga na gitarze i opowiada o giełdzie
Już wkrótce więcej ciekawych materiałów od Pawła Zakrzewskiego udostępnimy czytelnikom naszego biuletynu. Piotr Michalak - odpowiedź na wątpliwości dot. systemów inwestycyjnych. Zrobiłem co w mojej mocy, żeby rozeznać
lub przeczytaj w czytniku poniżej, a jeśli masz pytania? napisz je w komentarzach: Wystąpił błąd Pobierz Poradnik PDF (kliknij tutaj) Piotr Michalak - odpowiedź na wątpliwości dot. systemów
Pan Marek Bernaciak, uczestnicząc w Akademii Biznesu Piotra Michalaka, doprowadził do uporządkowania firmy (w szczególności działu serwisowego) oraz wprowadził firmę na kolejny etap strategicznego i organizacyjnego rozwoju. Pan Marek nie
Na swoich szkoleniach często pytam uczestników o znaną, światową markę walizek z górnej półki - ale nie luksusową. W odpowiedziach pojawiają się w zasadzie tylko dwie marki: Louis Vuitton i
Wyobraź sobie firmę produkcyjno-handlową, w której nie dąży się obsesyjnie do redukcji kosztów. Firma ta większość swoich produktów (ok. 80%) wytwarza w Europie, a nie tak, jak konkurenci, w Chinach,
Ludzie nie cierpią tracić tego, co już mają lub… co dopiero może do nich należeć. W r. 1934 amerykański dom towarowy B. Altman wykupił reklamę prasową. Nagłówek reklamy głosił: „Wierzymy,
Cialdini nie był pierwszym, który pisał o dowodzie społecznym. Perswazyjną moc tej techniki znał już Machiavelli. W swoim dziele Książę stwierdza: „Człowiek prawie zawsze podąża śladami innych”. Na czym polega
„Co mogę zrobić, żeby sprzedawać więcej produktów?” – to odwieczne pytanie w myślach lub na głos zadaje sobie każdy sprzedawca, przedsiębiorca czy właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej. Jeśli chcesz poznać odpowiedź,